reisoverzicht - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van sylvia loos - WaarBenJij.nu reisoverzicht - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van sylvia loos - WaarBenJij.nu

reisoverzicht

Door: Albert en Sylvia

Blijf op de hoogte en volg sylvia

14 Augustus 2007 | Nederland, Den Helder

hier is een iverzicht van waar we allemaal naar toe gaan:

dag 1:via Hannover en Berlijn naar de Duits- Poolse grens. Net over de grens gaan we overnachten.

dag 2:vandaag gaan we naar Czestochowa.

dag 3:vandaag gaan we naar Krakau, hier blijven we twee dagen en gaan we ook naar Auschwitz.

dag 5:vandaag gaan we naar Wieliczka.

dag 6: vandaag gaan we naar Zakopane.

dag 8:vandaag gaan we naar het plaatsje Sromowce Wyzne en maken een vlotttocht.

dag 9:beginnen we aan de eerste dag van de terug reis.

dag 10:komen we weer thuis.

  • 14 Augustus 2007 - 19:25

    Rita En Evert:

    Goed jôh, hartstikke leuk.
    Mogen wij ook mee??

  • 14 Augustus 2007 - 20:14

    Safiera:

    Enig zo'n reis...Maaruh...gaan jullie een vlottocht doen met 3 t-en...dat is denk ik een hele aparte ervaring:)
    Grapje hoor mamma!!

    t is bijna zover!!

    xxx kind

  • 15 Augustus 2007 - 19:50

    Esther :

    Ziet er leuk uit hoor... Zal best een mooie reis worden!

  • 17 Augustus 2007 - 11:53

    Truus Mulder:

    je site bekeken en ik ga je zeker volgen je hoort me veel plezier met de voorbereidingen ...groetjes truus....

  • 20 Augustus 2007 - 18:30

    Cindy:

    Hey gaan jullie naar Polen?! Geniet er van. Het is er heel erg mooi. Ben vorig jaar geweest. alleen de plaats van dag 8 ken ik niet. en auschwitz errug indrukwekkend! Veel plezier daar!

    liefs cindy

  • 24 Augustus 2007 - 16:45

    Mlm:

    Ik ga met jullie mee, oké ik doe dit dan via deze digitale snelweg, mag wel toch?
    Heel veel plezier en kom heel en tevree weer thuis in Den Helder.

    Gulle groet van mlm

  • 27 Augustus 2007 - 15:17

    Marjan:

    Dag Albert en Sylvia, eindelijk jullie pagina gevonden (lag aan mij hoor), maar nog op tijd om jullie in ieder geval een mooie reis toe te wensen.
    Geniet er van en ik blijf jullie volgen

  • 29 Augustus 2007 - 16:55

    Marielowies:

    behouden vaart beiden
    of te wel
    kom gezond weer retour!

    veel plezier en ik volg jullie.

  • 03 September 2007 - 17:50

    Thea:

    Hallo Sylvia,

    Ik ben nieuwsgierig hoe jullie het hebben. Hebben jullie de Zwarte Madonna kunnen zien toen jullie in Czestochowa waren? Hopelijk hebben jullie wel een paar truien mee want warm is het niet in Polen maar de voorspelling is dat het het weekend rond de 18 graden wordt en droog.

    Groeten Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Den Helder

sylvia

we gaan een rondreis maken door zuid-oost Polen. volgens de kenners is dit het mooiste stuk van Polen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 3721

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2007 - 10 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: