eindelijk weer een bericht - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van sylvia loos - WaarBenJij.nu eindelijk weer een bericht - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van sylvia loos - WaarBenJij.nu

eindelijk weer een bericht

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg sylvia

15 September 2007 | Nederland, Den Helder

hallo allemaal,
he,he, we zijn weer thuis en ik ben in de gelegenheid om weer een bericht te schrijven.
ja, Thea we zijn in Jasna Gora geweest bij de zwarte madonna, het is heel apart om een pelgrimstocht daar te zien. er zijn werkelijk vele mensen die de tocht lopend maken. dit betekend dat als je bijvoorbeeld in Warschaw woont je ongeveer 12 dagen onderweg bent. maar als je bij de russische grens woont moet je 9 weken lopen.

en voor Truus zal ik nog meer fotos plaatsen als het lukt.

en natuurlijk zijn we in Krakow in de Lakenhal geweest en hebben de trompetten horen spelen. het is werkelijk een prachtige stad.
bij de zoutmijnen dacht ik dat er geen einde aan al die trappen kwam. we waren 130 meter onder de grond. gelukkig gingen we naar boven met een lift.
de mijnen zijn echt prachtig, er is een kathedraal met beelden allen van zout gemaakt.
van Auswitz/Bikenau heb ik een hele mooie foto van het herdenkings monument en zal proberen deze te plaatsen.

toen we in Zakopane kwamen was het nog mooi weer, maar de volgende dag toen we wakker werden lag er sneew op de bergtoppen en regende het in het dorp. erg koud.
de volgende dag was het weer mooi en zonnig maar de rivier had een te hoge waterstand en konden we niet met de vlotten varen. dat was jammer maar we hebben wel veel van het land gezien.

en nu weer terug in Den Helder dient de dagelijkse gang van zaken zich weer aan.
vandaag hebben we met een helicopter een rondje over Den Helder gevlogen. erg leuk.heb nog geprobeerd om vanuit de lucht ons huis te fotograveren maar dat is best moeilijk.de helicopter beweegt nogal.

karel en mieke,leuk jullie berichtje en veel plezier in Bali.

groetjes van Albert en Sylvia

• 20 September 2007 - 18:09

Marjan:

Leuk hoor, ben benieuwd naar alle foto's.

• 24 September 2007 - 15:07

Safiera:

leuke foto's mam...niet zoveel alleen!!
    Ik heb net even gekeken op internet voor Londen!:D
    Ik heb ook foto's op de site gezet
    xxx je allerliefste kind

www.safiera.waarbenjij.nu

• 28 September 2007 - 11:59

TRUUS:

HOI SYLVIA.
    JE BERICHT GELEZEN EN NET WAT JE ALLERLIEFSTE KIND ZEGT NIET ZOVEEL FOTOOS,JAMMER JE WEET IK BEN GEK VAN FOTOOS ENZ.MAAR JE HEBT IN IEDER GEVAL WEER EEN ERVARING ACHTER DE RUG.
    HOI IK ZIE JE WEER GROETJES TRUUS DOEIIIIIIIII