bijna weg - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van sylvia loos - WaarBenJij.nu bijna weg - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van sylvia loos - WaarBenJij.nu

bijna weg

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg sylvia

30 Augustus 2007 | Nederland, Den Helder

hallo allemaal,

zo de koffers zijn gepakt, het huis is opgeruimd en de hond is naar het logeeradres(Safiera en Ben) kortom alles is klaar om op vakantie te gaan. morgen om half zeven vertekken wij richting Polen.natuurlijk is de dag weer hectisch verlopen maar we zijn er klaar voor. als het lukt zal ik vanuit Polen nieuwe brichtn en/of foto`s op de site plaatsen.tot dan,
groetjes, Albert en Sylvia.

• 30 Augustus 2007 - 22:15

Safiera,Ben En Mex:

Lieve pappa en mamma,
    Heel veel plezier en probeer zoveel mogelijk te genieten van alles wat op jullie pad komt.Probeer de geur van bepaalde dingen te onthouden,het gevoel dat je soms hebt..En mensen denken in plaatjes dus schiet er zoveel mogelijk.

Groetjes en een dikke zoen,
    Saf,Ben en Mex

• 02 September 2007 - 09:20

Marjan:

Beste Syl en Alber, heb even gekeken waar jullie nu zijn, volgens ons in Krakau en de komende dagen de zoutmijn. Wij kunnen ons er iets bij voorstellen, ben benieuwd hoe jullie het ervaren